viernes, 27 de febrero de 2009

El Nord Oest d'Argentina (NOA)

Això és unaltre Argentina, completament diferent de tot el vist fins ara...la gent també és diferent, gairebé és tot població indígena, amb altres costums..tot molt més rústic..
El dilluns vaig arribar a Salta després d'un llarg viatge, i vaig retrobar-me amb el Miquel, i la Nuria (ella marxava a l'endemà cap a Santa Fe)... Va estar molt bonic retrobar-nos!
A Salta (la ciutat em va agradar) no vaig fer massa cosa, vaig dedicar-me a descansar i agafar forces per la nova part del viatge..
De Salta vem marxar cap a Purmamarca, un poble amb un encant especial, rodejat del cerro de los 7 colores, dins de la Quebrada de Humahuaca, patrimoni de la Humanitat per l'Unesco. Allà vem passar una nit.
I ahir vem arribar a Humahuaca, poblet que està a gairebé 3.000 metres d'alçada! ja molt a prop de Bolivia (a 300 kms de Villazon). El poblet m'agrada, a més ara son carnavals, i la gent els celebra mooltíssim, i molt diferent de les costums del centre i sud del pais. Ahir vem sortir una estona a una mena de pavelló on tocava una orquestra, era tot tan estrany :))
Es nota que ja estem arribant a Bolivia...espero la setmana vinent poder estar allà..la idea és passar el cap de setmana a Humahuaca i diumenge/dilluns marxar cap a la Quiaca (poble fronterer amb Bolivia)
No hi han molts llocs amb internet i la conexió no és massa bona, així que no crec poder escriure cada dia al blog com he anat fent fins ara..
Quan pugui posaré més fotos...

1 comentario:

Anónimo dijo...

ueeee!!! helena!!! a veure si parlem el diumenge o dema , ja tenviare sms si vaig a casa papes ! en principi em comprare el vol dilluns pq el jefe mha dit que vale, q no em preocupi!! ueeee sud est asiatic!!! muaaaaaaaaaaa