domingo, 22 de febrero de 2009

últims dies a Bs. As.

Avui és el meu últim dia en aquesta ciutat...sento pena per marxar, no tant per la ciutat en si, però si per la gent, la Laura, el Jose, l'Agustina, els pares de l'Esteban, tots s'han portat meravellosament amb mi, estic molt agraïda amb ells...espero tornar-los a veure...
El sopar de divendres a casa la Laura va anar super bé, les seves amigues son molt simpàtiques, i bones argentines, xerren mooooooooolt jajaja La Laura i jo ens vem quedar dormides, una al sofá, i l'altre en una hamaca que hi ha al menjador (vaja dues anfitriones ;)), mentre les altres continuaven xerrant i xerrant :))
Ahir durant el dia el vaig dedicar a fer shopping, vem dinar a casa amb la Laura, i relax fins l'hora de sopar...A més ahir per la tarda va començar a ploure i no venia de gust sortir de casa...Vaig anar a sopar a casa l'Esther, amb el Simon, la Sarah, i la Brioni (no estic gens convençuda s'escrigui així!), en Simon va preparar un sopar típic angles: pollastre al forn amb patates i salsa gravy (una salsa molt típica anglesa) ummmmm boníssim...
Després vem anar a prendre una copeta a un bar de Palermo Hollywood, el lloc era xulu...però quan ja portavem una estona, vem "deduir" (ningú ens ho ha confirmat) que era un bar d'ambient (entiendes?)

Aquesta tarda tinc pensat anar al Café Tortoni, és el café més àntic de Baires, he vist fotos i es preciós...
...esgotant les últimes hores en aquesta ciutat...

A les 22h agafo el bus per anar cap a Salta, 17 hores de trajecte! allà m'esperen en Miquel, i potser la Nuria...

3 comentarios:

Anónimo dijo...

vamos, que te ha gustado buenos aires... has estado en la bombonera? No sé para que te pregunto esto si a mi me tira más el river plate pero es que no conozco el nombre de su estadio.
Suerte para bolivia que dijeronme que ibas para alla en breve

avo

Anónimo dijo...

HEY helen q be, ja començes ha visitar mes paissos . bolivia far bona pinta a veure com va . molts petons desde el pueblo tenim ganes de veuret pero tu disfrutar, muaaaaaaaa

Anónimo dijo...

ei... Helena....ja llegeixo que vas arribar a Salta viva! ;-)) Nomes dir-te que em va agradar molt retrobar-te despres de tants anys a Buenos Aires....va estar molt be...;-)

Be..ja t'anire seguint a traves del blog.. al final crec que el 13 d'abril marxem de Bs As cap a Mendoza i Xile.. despres Bolivia..i potser Brasil..(estavem pensant ara amb el Simon) a veure si per sort encara estas per alla.. i ens tornem a trobar! ;-)

Cuida't molt...

Petons..xx

Esther