viernes, 20 de febrero de 2009

borra del café

Ahir vaig anar a sopar a un restaurant armeni (menjar àrab) a la zona de Palermo Hollywood amb el grup de noies: Laura, Agustina, Majo, Vero i Ana.
Vem menjar mitjes racions de diferents plats: puré de cigrons, cuscus amb verduretes, tomàquets amb parmessa, rotllets de pasta de full farcits amb ricota, parra farcida de carn, i arrosset amb pollo i atmelles...acompanyat d'un bon vi negre (que no falti!). Tot estava boníssim. I per acabar un café, sisi, un café, per què la particularitat d'aquest restaurant armeni és que hi ha una dona, una espècia de bruixota, que llegeix la borra del café (el marro) i et prediu el futur!
El procediment és el següent: et prens el café, quan l'acabes li dones la volta a la tassa, i la dona et mira la borra que ha quedat a la tassa i et va dient el que serà el teu futur....A mi em va dir que veia molts tallaments, canvis, que blablablablabla, no sé, pot ser veritat o no, tampoc em va dir res molt concret, l'últim que em va dir va ser que patia de dolors musculars (i això és veritat!)...a totes ens va dir coses diferents, algunes van sortir ben convençudes, altres no tant, però ens vem fer unes bones rises jajaja
Després del sopar, algunes van anar a prendre una copa, però Agustina i jo estavem cansades i vem anar caminant cap a casa, total ja eren les 4 del matí quan em posava al llit...
Feia mooooltíssima calor, pensava que hauria de dormir al balcó...la casa és un forn!
Al migdia vaig quedar-me dormida al sofá de pell del menjador, i em vaig llevar tota suada i enganxada!


Avui he tornat al barri la Bocca, he anat amb la Sarah (l'amiga anglesa de l'Esther). Primer hem passat per casa dels pares de l'Esteban, i m'he emportat una sorpresa al veure que encara estava la Mariajo (germana de l'Esteban) amb els dos nens, que macus son! hem estat allà una bona estona, a més s'ha posat a ploure bastant i no era plan d'anar a passejar. Finalment, encara plovia, ens han deixat dos paraïgues i hem anat a fer la volta per el popular Caminito, és molt pintoresc, totes les casetes de xapes, pintades de colors alegres..Ens hem pres una cervesseta, mentre una parella ballava tangos..

I ara sopar de noies a casa la Laura, preparem una amanida caesar ben completeta...Totes les noies son molt maques i m'ho passo rebien amb elles...(la Majo em recorda molt a la Marta, és molt bona jeje)

1 comentario:

Marta dijo...

Eiii!! nineta!! vaig seguint el teu diari...i estic moolt contenta de que tot t´estigui anant tant bè, la gent que vas conèixent, els llocs on vas...de P.M.a mès aquesta idea del diari es gènial per que ens fa sentirte mès a prop.Una abraçada moooolt grant desde los Llinares...!!!!