martes, 3 de marzo de 2009

chao Argentina!

Després de més de 6 setmanes en aquest gran país, demà marxo cap a Bolívia. Han estat 6 setmanes meravelloses, plenes de vivènces diferents cada dia, he conegut moltíssima gent que no oblidaré per més que passin els anys, he vist llocs preciosos, he menjat una carn deliciosa, els millors gelats, per no parlar del vins jeje....i he gaudit del sentiment de sentir-me lliure i fer en cada moment allò que em venia de gust..

He estat dos dies al llit, sense sortir del hostel, sort que el hostel és molt acollidor, i m'he sentit com a casa. Té un gran menjador, amb uns sofás molt còmodes, i he fet unes grans sessions de cine (diumenge vaig veure 3 pelis!). Ara ja estic millor, però hauré de marxar d'Argentina sense un asado de despedida (la meva panxa encara no està preparada), millor continuo amb l'arros i el pollo dels darrers 4 dies (m'estan sortint ales jeje)..

A Humahuaca el Carnaval es celebra a lo grande durant 9 dies, la gent ho viu molt, d'una manera molt intensa, cada dia hi ha un munt de comparses, i invitacions, fan ofrenes a la Pachamama (mare terra)..molta gent de tot el país es desplaça fins aquí...

Demà agafem bus fins a La Quiaca (ciutat argentina frontera amb bolívia), passem l'aduana, i des de Villazón agafem tren fins a Uyuni (on està el salar més gran del món!).

2 comentarios:

Anónimo dijo...

ueeee!!! que seras la pollli II!!! jejej ciao ciao argentina...hello bolivia....and SEE U LATER THAILAND!!! MUAAA

Helena dijo...

sisi! et faig la competència!
thailandia ens espera!!!!
testimo guapa