viernes, 6 de febrero de 2009

ressaca a Bariloche


Ahir vem fer sopar de despedida...Vem anar a una parrilla argentina recomenat per una dona d'aquí. Va estar fantàstic! El bife de lomo (filet per nosaltres) deliciós ummmm, i el asado argentino també molt bo...tot això acompanyat de dues ampolletes de vi (ens cuidem eh :))..
Després vem anar a prendre unes copes a un bareto on hi havia música en directe, un grup tocava versions de cançons rock...ah! i es podia fumar (no es pot fumar a molts llocs, tots els locals que serveixen menjar no tenen lloc per els fumadors...No m'ho pensava pas!)...
Va ser una nit completeta, m'ho vaig passar molt bé :)
I aquest migdia marxo amb el Miquel cap El bolsón, tothom ens ha parlat super bé d'aquest poble, si s'està bé, m'estaré allà uns quants dies...

2 comentarios:

Anónimo dijo...

hola wuapa!!! ja veig que tot molt be!!! a la foto esta wuapiiisma ! dons apa cap a bolson!!!
aqui tot idem, mal temps pluja!!!

disfruta molt !! una barçada molt forta!!! t`estimo molt ...................

Helena dijo...

Guapissima! m'ho estic passant genial! m'estaré uns quants dies aquí abans d'anar cap a El Chaltén!
T'estimo mooooooolt!
molts petons a tots