martes, 17 de febrero de 2009

retorn a Bs. As.

Les 13 hores en bus m'han sabut a poc! que bé que he anat :)) tot el bus era amb seients de primera classe, totalment reclinables, super còmodes. M'ha tocat sentar-me sola en un de dos...
Només pujar vem fer una partida de bingo (és molt graciós fer partides en el bus jaja), i vaig estar a punt de cantar bingo uuuuuuu però una senyora se'm va adelantar :((
després pel.lículeta, però vaig quedar-me una estona sobada...Abans de les 21h ja ens donaven sopar, a l'hora de comprar el bitllet ja et pregunten que voldràs, i jo vaig triar carn. Vaig beure'm dos gots de vi (per no perdre el costum jaja) i de postre ens van donar una copa de cava (miquel: hagués estat bé fer un brindis jeje) durant el sopar ens van posar una pel.li i fins que no va acabar no vaig adormir-me...he dormit tota la nit, fins les 6 i pico hora d'esmorzar (a Buenos Aires eren les 7)...
Es nota la diferència entre el servei de "cama ejecutivo" i el "first class"...sempre que pugui intentaré anar amb aquest...
I ja estic instal.lada a casa la Laura, m'ha fet molta il.lusió veure-la abans de que marxes a treballar, no hem pogut parlar gaire, però aquesta nit ja ens posarem al dia :)
També he parlat amb l'Esther per quedar aquest vespre a la zona de Palermo on fan un espectacle històric musical al carrer i gratuït que pinta bé...

5 comentarios:

Anónimo dijo...

ei helen

Anónimo dijo...

Ei Helen! Quin viatge més xulo t´estas muntant, fa molt bona pinta. Entre els vinillos, els paissatges, la gent i les camas ejecutivas... veiem que estàs molt contenta. Ens alegrem moltíssim, un petonàs. Esteve, Mireia i Aurelio jejee

Anónimo dijo...

hola wuapa!!! que be!!! per fi hem parlat una mica!! si va be podem quedar dijous per parla!!! digam a quin hora spain!! estem a punt per el carnestoltes ; anem de batmam , ja pasare fotos!!!

que disfrutis molt !!!!

Anónimo dijo...

eiiiii!!! jo ara tambe estic amb una copeta de vi!! jejejej

a veure si parlem pel skype!!!

joja estic mes animada!!! petons testimo motl!

Helena dijo...

re guapos!!!! com us estimo!
espero parlar amb vosaltres ben aviat!
moooooooooooolts petons