jueves, 19 de febrero de 2009

Bs. As. querido!


La tornada a Bs. As. m'està sentant molt bé, m'ha agradat molt retrobar-me amb la Laura, l'Agustina, l'Esther, en Simon...cada nit tinc un plan diferent :)
Ahir vaig anar a fer-me un massatge, i la noia només veure'm ja em va dir que em veia molt millor que l'últim cop, que tenia un aura meravellosa...i sisisi, jo també em sento així...
Durant el dia no faig masses coses, ja que la calor apreta moooolt...
Ahir per la nit vaig anar amb l'Esther, en Simon, i la Sarah (una amiga anglesa) a un espectacle de tango modern al barri Once, em va encantar, va ser com veure l'autèntica argentina...el local molt genuí, però molta calor, penso que mai he suat tant ufffff..l'orquestra va començar 1 hora tard, però va valdre la pena...eren 10 pibes a dalt l'escenari ( 4 tocant el bandonion - instrument molt semblant a l'acordió-, 4 tocant el violí, 2 violonchels, un piano, i el cantant), no van tocar molta estona, però amb la calor que feia ja va ser suficient... orquestra fernandez hierro i aquesta és la seva web http://www.fernandezhierro.com/
Avui he provat la depilació argentina jaja, he anat a un centre d'estètica...al principi m'ha fet por perquè la dona m'ha omplert les cames de cera a saco ahhhhhhh, però després he anat agafant confiança i no he patit gaire jeje
I ja son els últims dies en aquesta ciutat, diumenge nit marxo cap a Salta (al nord)....17 hores de bus (ja no em semblen tantes..)

1 comentario:

Anónimo dijo...

HOLA WUPIISIMA!! QUE BE QUE BEN PARLAR AHIR!!! QUE REWUAPA QUE ESTAS A LA FOTO!!! UNA ABRAÇADA