lunes, 9 de febrero de 2009

canvi de plans 2ª part!


Dimecres marxo cap a Mendoza, ja tinc el bitllet de bus amb seient cama ejecutiva! passo d'anar al Perito Moreno, ja hi aniré unaltre dia...marxem junts amb el Miquel a fer una bona cata de vins, la ciutat promet! :))
Avui hem anat a fer una volta per la "cascada escondida", ens hem trobat amb una catalana i una francesa, i hem passat el dia amb elles. El lloc molt bonic. El sol pica de valent, i ja m'estic començant a posar morena paleta, amb tota la marca de la samarreta :)
Demà potser pujem al cerro pilinquitron (vaja nom jeje), son bastantes hores, però es veu que és impressionant..a veure si ens aixequem :)

2 comentarios:

Anónimo dijo...

hola wuaoissima!!! ostres el dimenge vaig escriure i no es veu!!! jo quin rollo!!! records de la tia maria rosa del joanet i la cati , de les del super , tothom em pregunta come t va la aventura!!!m`agrada molt el bloc , aixi segueixo els teus passos,,,,,,,,un peto ben fort

Helena dijo...

guapa! em fa molta il.lusió que em seguiu, així us sento més a prop. Us estimo mooooolt!
moltss petons i records a tothom!