lunes, 9 de febrero de 2009

més El Bolsón


Diumenge 9 de Febrer
Ahir vem sortir a sopar a un restaurant del poble, vaig menjar "trucha patagónica" ñam ñam. Al sortir vem anar a pendre algo, però com aquí la festa comença tan tard, a les 12 no hi ha gaire ambient. Tampoc voliem molta festa, ja que teniem previst fer una excursioneta al dia següent.
Avui hem estat al Lago Puelo, la intenció era anar-hi amb bus que passen cada hora, però ens hem despistat i se'ns ha passat. Total hem trobat una parella d'argentins que també anaven cap allà, i hem llogat un remise entre els 4. Al arribar al parc nacional s'ha de pagar una entrada, si et argentí pagues menys que si ets de fora...els argentins ens han passat a tots per argentins jeje
Impressionant el llac, super gran, més que un llac em recordava a un mar, per moments la costa brava, però la costa brava no està rodejada de muntanyetes. En aquest punt estem molt a prop de Chile.
Hem pujat fins el mirador on hem dinat entrepanets de pernil i ques...Després de 2 hores al sol, hem baixat a la platjeta. En Miquel ha quedat bastant bastant vermell!
Al arribar al poble hem anat a informar-nos per comprar els respectius bitllets de bus, i el que m'han dit no m'ha agradat gens: 30 hores de bus fins a El Calafate (per anar a veure el Perito Moreno) en seient semi cama sense menjar costa 100 euros! M'he quedat una mica descolocada...em sembla que piro cap a Mendoza és la ciutat de vins de l'Argentina, farem una mica de "entre copas"

No hay comentarios: