sábado, 24 de enero de 2009

pensant en marxar de BA

Estic intentant decidir que fer la setmana vinent...una cosa tinc clara: marxar de la city! ja en tinc prou...fa molta calor, i durant el dia no es pot fer res...i si t'estàs a casa sents que no estàs aprofitant...
No tinc clar si anar primer a la Patagònia o a Uruguay....
La Patagònia és molt gran, i tinc feina a triar els llocs que vull visitar. Ja m'he informat dels busos, surten cada dia...fins a Bariloche son 20 hores (es diu ràpid), es veu que son molt comodes, i està inclós tot el menjar...
La ciutat se'n fa molt gran, ahir per anar fins a Puerto Madero vaig trigar més d'1h i mitja...Puerto Madero és el zona del port, fa poquet la van arreglar, i ara és una zona bé, plena de bars i restaurants cars...Havia quedat allà amb la Laura, però no degut el meu retrás no ens vem poder trobar...
Vaig tornar amb tren, i directe a casa l'Esther on vem sopar...
La nit abans vaig sortir amb els argentins, i se'ns van fer les 4 de la matinada...Aquí surten moolt tard (més que a catalunya), queden per sopar cap a les 23h...i si van a prendre algo cap a les 2h o 3h (Marta: a tu t'aniria de conya, oi? :)))..i les discos estan obertes fins les 8h!
Vem anar a un asador i vaig provar la carn argentina, moolt bona!

6 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola guapi!!! ya se te pegó el acento argentino, víste boluda?? m´alegro molt que t´ho estiguis passant bé, per lo que explicas sembla molt maco BA i molt calurós. Es fa raro a aquesta época de l´any, tots blanquíssims i abrigadets i la "Helen" ben broncejada i passetjant per la ciutat del Tangoo!!
Petonetss!!

Raquel

Anónimo dijo...

Qué bueno saber de ti! Ya iremos siguiendo tus aventuras!!!!!!

Pásalo relindooooo ché!

Besos!

JuanMa.

Anónimo dijo...

Hola wuapa!!! ahir aqui va fer un vent que era total d`uns 140km /h, una passada toto volant , una pila d`incidents!!!! Almenys el vent no era fred. El divendres varem sopar junts al patufet ,( wet bem troba a faltar) li varem donar el regals a la poili , li va agrada molt la cafetera, estava la mar de contenta , i vem acabarexplicant historietes de quand erem petis!!!
ahir la nat , feia la super festa al seu pisset de bailen , eren uns 2.....
Avui diumenge , fa un dia amb un bon solet , pero gens de calor, ah
ja m`he acavat ell libre , molt maco , elq ue passa que en la realitat no sempre tot acva tant be!!!
estinc enrredant a l`albert , per que aquest any es disfrassi amb mi , de monemt diu que si , ahh
qui far de riure.
Si t`agobia BB,doncs apa cap a l`aventura , i a disfrutar .
avui tindre conectat el ski i aixi parlem !!! un peto molt fort
t èstimo molt .....

Anónimo dijo...

wowow acabarás yendo a Bariloche al final?
+ai

Helena dijo...

Hola!!!
m'alegro molt que m'aneu seguint!
avore: si que voy a bariloche, esta semana piro para alla..alguna recomendación?
des de casa veig tve i vaig seguint el que passa, quina llàstima els incidents que ha provocat el vent...
us estimo molt!
molts petons!

Marta dijo...

Helss! com pinta aquest viatje...mmmm de conya...i la veritat es que amb això de l´ horari estic pensant en anar de marxa a BA...jeje!