viernes, 16 de enero de 2009

arribada a BA

Ja estic a BA! I fa mooooolta calor! És una calor húmida com la que fa a Barcelona, és un no parar de suar, però m’encanta!
Ahir per pèls que no agafo l’avió, vaig equivocarme i vaig anar a buscar unaltre vol a BA però amb unaltre companyia, estava jo tan tranquila, m’havia tret les bambes per relaxar els peus…i sento “última llamada para los pasajeros a BA con Aerolíneas Argentinas puerta B20” total que reacciono i a correr, m’estaven esperant: Helena Cortina, i jo: sisi, perdonen pero me he liaooo Només faltava jo a l’ avió, de 400 i pico persones…però bueno, em va anar bé, ja que d’aquesta manera vaig poder triar sei ent..i super bé, finestreta, a la sortida d’eemèrgencia, que he pogut estirar les cames, i al costat dues dones porteñas (habitants de BA) molt simpàtiques.
El vol ha anat molt bé, però la qualitat del servei de la companyia m’ha deixat molt que desitjar, en quant al menjar, la neteja…es notava que no l’havien netejat…es veu que la companyia està en defícit, però segons m’han explicat les porteñes no hem de patir perquè els avions estan molt bé, i els pilots també.
Ja estic instal.lada a casa la Laura, hi he arribat amb remise (taxi), ja que l’Aurelio finalmente no ha pogut venir..i no m'extranya per què amb tants canvis de horaris…

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Holaaa from palau, bcn. M'alegra molt que todo haya salido bien! una gran anecdota! llamarte x megafonia, jajaja. Suerte q stabas a loro!!!, al loro q tampoco estamos tan mal!.
Aqui seguimos con frio, no tanto, las diurnas han subido. Y la semana q viene empieza festa major de Palau. Te has enterado de la new, del avión New York, que tuvo q aterrizar el rio(agua súper heleda),nada más salir aeropuerto La Guardia debido a unos malditos pájaracos. Lo más maco ha sido el deselance final, todos a salvo, impresionante!. Maestria del piloto. Ha sido una gran new!. Una abraçada molt forta!, estamos en contacto.Angel tito

marian dijo...

hola wuuapa!!!!! una abraçada!!!!

Anónimo dijo...

Holaaa !!!! què tal? com estàs??? quina llàstima que no et passes a buscar l'Aurelio!!! jeje :P tens internet o què? ho dic per xerrar via skype!! jo per bcn molt bé pero ja et trobo a faltar guapa!! una forta abraçada!!

Helena dijo...

Hola familia!
Què tal?
A la casa tinc conexió però amb una senyal molt baixa...l'únic que em permet és escriure al blog (però no em dona per obrir el msn o el facebook...l'skipe amb poca senyal)
M'alegro m'aneu seguint!
us estimo mooolt!
petons a tots