lunes, 26 de enero de 2009

bye bye Buenos Aires




La nit a BA està molt bé, és molt animada, pots anar tranquilament a sopar a la 1h de la matinada, i les discoteques tanquen super tard...i l'ambient que he vist és macu..El dissabte vem estar prenent unes cervessetes amb l'Esther i la Laura a dues terrassetes de la zona de Palermo..les terrasses estan a la part de dalt...Dissabte feia mooolta calor, era mitjanit i no corria aire....Algunes de les noies després anaven a una disco, però jo vaig anar cap a dormir...M'ho vaig passar molt bé.
Ahir per la tarda vem estar passejant per San Telmo, diumenge és el dia que fan el mercat artesanal i de antiguitats. El barri em va agradar moltissim, el vaig trobar un típic barri bonarense. Hi havia força ambient, però tampoc estava abarrotat (hi ha molta gent de vacances que marxa de la capital).
Avui he anat a comprar el bitllet per marxar cap a la Patagònia. Finalment he postposat Uruguay, he decidit conèixer primer el sud d'Argentina.
Viatjaré demà per la nit, 13 hores de viatge fins las Grutas, és una zona de platja, m'han parlat molt bé, a veure què tal...TAmbé tinc l'alberg. Avui he anat per feina :))
Ah, i tinc mòbil argentí...molt millor per comunicar-me amb la gent que vaig coneixent..

No hay comentarios: