jueves, 22 de enero de 2009

+ BA calooooooooooooooor




És asfixiant la calor que fa! em sembla increible està dient això al mes de Gener....però a fora no s'hi pot estar....
Ahir ens vem conèixer amb la Laura de Madrid, i l'Eva de Sant Carles de la Ràpita. L'Eva està fent la volta al món amb el bitllet d'avió around the world, va començar al maig del 08 per el cantó d'Àsia, i diu que s'ho està passant genial.
Ahir vem estar per la zona de Recoleta, i després vem anar cap a la Bocca per conèixer el famós Caminito. Caminito és un carrer ple de casetes fetes de xapes de diferents colors, té un toc pintoresc, però està massa massificat per el turisme...Per moments em va recordar a una àrea temàtica del Port Aventura!
Vem dinar a una terrasseta on tenien muntat una tarima amb una parella que ballava tango...però un tango molt...com dir-ho...molt per guiris...
Amb tant de sol em va quedar l'esquena ben vermelleta....uffff
Ahir vaig decidir no fer més coses durant el dia, no vull fer activitats amb aquesta calor, és insuportable..
Aquest matí he anat a fer-me un massatge per relaxar-me una mica...La ciutat és bastant estressant...M'ha anat bastant bé..
El cap de setmana el passaré per aquí, i espero la setmana vinent anar cap a Uruguay...després tornar a BA, i d'aquí anar baixant cap a la Patagònia..
Aquí tots els locals fan entregues a domicili de franc (ells ho anomenen deliveries), però tots tots: restaurants de tot tipus, maxikioskos (son locals on venen una mica de tot des de menjar, begudes, cigarros..), gelats!!!! tot t'ho porten a casa.

No hay comentarios: