sábado, 31 de enero de 2009

despedida de Las Grutas


Ahir va ser el meu últim dia a las Grutas, i el de tot el grup que anavem...De despedida vem preparar un asado (bé, van preparar per què jo estava de xerrera..) El hostel era com una gran familia, super bona onda, m'ha encantat!
Durant el dia no vaig fer massa cosa, vaig intentar conectar-me però la conexió al poble havia caigut...vaig passar el dia tranquilament...a la tarda vem anar amb la Marta a comprar els boletos del bus..Ella marxa avui cap a Rawson..i després vem anar al centre i ens vem donar un capritxet: una espècia de gofre a l'argentina amb dulce de leche i xocolata. Ummmm, deliciós! el dulce de leche està boníssim.
M'ha fet peneta despedir-me de la Mariana, Lorena i Marta...han estat uns dies amb molt bona sintonia...és el que té viatjar, vas coneixent gent, i amb la gent que et portes molt bé, quan arriba el moment de l'adéu fa molta pena...
I ara estic a Puerto Madryn fent temps per anar cap a Puerto Piramides (Peninsula Valdes), el bus surt en unes hores..

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola guapa:
per fi trobo un moment per seguir-te.

Estic emocionada. Veig que estàs genial i això és el que conta!!!!

Bueno, he agafat un mapa i més o menys sé on pares. Almenys que et poguem ubicar millor.


He pensat una coseta. Estaria super bé que ens fessis un llibre de cuina a lo llarg de tot el viatge. Que et sembla? Una amanideta d'aquí, un asadito d'allà... i així quan tornis doncs tot veient les fotos ens ambientes millor.

Nosaltres estarem a NZ entre el 5 i el 25 de maig i les fiji entre el 25 i el 29. A veure si coincidim.


EN Jordi i jo t'enviem molta força i molts petonets.

Adeu guapa. Disfruta i sigues feliç!!!!

Helena dijo...

Hola macus!
Em fa molta il.lusió que m'aneu seguint!
Molt bona idea ho de les receptes...miraré de ferho!
Que bé ho del vostre viatge...Estem en contacte, a veure si coincidim.
Molts petons!