sábado, 17 de enero de 2009

Buenos Aires querido

Fa moooooooooooooltissimaaaaaaaa calooooooooooooooor!!! és meravellos passa del fred a la calorr intensa (i si no fos tan intensa també m'agradaria)
M'ho estic prenent amb molta calma, relaxadament. Ahir després de dinar empanades (molt bones) amb el germà de Laura, la seva nòvia i el Lucio, vaig venir cap a casa a fer la siesta. Cap a les 19h vaig sortir a fer una volta, vaig intentar trucar a l'Esther però sense èxit (el tlf es va tragar les monedes, però la conexió no va ser possible. Es veu que es algo que passa sovint), així doncs vaig decidir provar sort i anar cap al seu departament, que està a poques quadres d'aquí...però l'Esther no hi era.
Laura ja estava a casa quan vaig arribar (per fi ens vem conèixer), vem estar xerrant una llarga estona amb molt bona onda. Cap a les 23h vem sortir a menjar una pizza boníssima, i una cervesseta. Les amiges de Laura es van afegir més tard, i vem anar a menjar un gelat. Vaig demanar la mida petita (però de petit no tenia res!) de dulce de leche granizado con chocolate y pansas (delicios).
I he dormit rebien! estava petadíssima....
Avui ja em sento una mica més descansada. Cap al migdia he sortit a donar una volta per Palermo Hollywood (és la zona de shopping), però feia moooolta calor. He tornat a casa cap a les 15h, per dinar he menjat una terrina tricolor (arros integral amb bledes, ricota, i carbassa) d'una dietètica del costat de casa.
Aquí la gent és super agradable, amb el parlar que tenen. A ells els encanta el nostre accent, i a mi m'agrada més el seu!
BA és una ciutat mooolt gran (10 cops el tamany de Barcelona), és bastant europea, hi pots trobar tots els serveis que trobem a Barcelona. La zona on estic instal.lada (Palermo) està molt bé, molt cèntrica, i a prop de tot.
Aquesta nit potser sortim, Laura m'ha dit d'anar a una festa d'una amiga seva. Potser també veig a l'Esther (abans he parlat amb ella).

5 comentarios:

Anónimo dijo...

ola wapa kina enveja q amb fas aki fa molt fred, esta super be aixo del bloc aixi sabem de tu, de moment n tens okupas ja ja
records del kar un pto

un saludo al tito angel si lees esto ja ja

Anónimo dijo...

ei soc la merce

Anónimo dijo...

hola wuapa!!!! quina enveja !!!
avui estem dinat amb la super poili i el tito!!! et trobem a faltar !!!!!!!!!!!
una abraçada

Helena dijo...

hola familia!

com va?
m'agrada molt que participeu del blog :))

Jo tambe us extranyo, pero estic disfrutant mooolt!

molts petons a tots

Helena dijo...

hola familia!

com va?
m'agrada molt que participeu del blog :))

Jo tambe us extranyo, pero estic disfrutant mooolt!

molts petons a tots