jueves, 19 de marzo de 2009

bolívia bolívia


Avui fa 15 dies que vaig entrar a Bolívia, i ha estat tot molt intens!
Tinc molt per explicar, m'hi haig de posar amb la calma...
Els llocs que estic coneixent m'estan agradant moltíssim.
Després del tour de 4 dies per el salar i les lagunes d'Uyuni, vaig estar a Potosí visitant les mines. També he conegut la Paz, una gran ciutat, allà vaig haver d'estar al llit un parell de dies, coses del viatge. Ara estic a un poble anomenat Coroico, al mig de la selva. Estem instal.lats en un hotel de puta mare amb el Miquel, l'Uri (un noi de Mollet) i dos vascos. L'hotel està genial, amb piscineta, i sauna, i un buffet lliure per esmorzar que no te l'acabes...fem un esmorzar-dinar :)
Demà marxem cap a la Paz, i d'allà pujarem cap a Copacabana (ens anem apropant al Titicaca)

Prometo penjar fotos aviat...a vegades és difícil trobar conexió, i quan la trobes és bastant lenta..

Avo: aquí me tienes, de momento no me verás en los periódicos ;)...los buses de Bolívia estan a medio camino entre los de barcelona y los de argentina

3 comentarios:

Anónimo dijo...

uooo pero que passa?? si que som viatgers els catalans, no?? jeje a aquest pas et trobaràs amb algú de Llinars o ....de llefià... :P

penja fotos vaaaa!

ja veig com et cuides, no??? jo estic fent dieta estricte i estricte para lucir tipo a l'estiu :P

petooo

Anónimo dijo...

hola wuupa!!! com va por la bolivia intensa,disfruta molt........., menja, per recuperar el kilets...t`estimo molt

Anónimo dijo...

hola helen !!
que xulo per bolivia aixo es no parar ,suposo que deu ser tant diferent aqui,i despres cap a on?
nos mig be jo avui clavat de la esquena i la mireia mig costipada pero aguanta, ah ara tindrem nou vecino el tito jejeje que be "aqui no hay quien viva"
molts petons i a difrutar t´estimen molt