jueves, 18 de junio de 2009

arribada a Thailand

Ja estic a Bangkok!!! quina calor que fa, es un no parar de suar uffffff
L'hotel es una mica cuchitril, pero n'he vist de pitjors jeje
Estic ko entre la calor i el canvi horari, em sento super cansada...
He provat el famos pad thai (noodles amb pollo, tofu i verduretes) per 1 euro, i el sopar per 0.50 centims...pero s'ha d'anar en compte amb el picant jiji el que diuen que no es picant, ja es suficient per mi...
He anat a fer-me un massatge, pero no m'he atrevit amb el thai, i m'he fet un massatge d'oli, genial!!!!
La roba d'aqui m'agrada molt, dema comencare les primeres compres jeje

3 comentarios:

Angel (tito) dijo...

Q guai! masajito, pollito, picantito,tufito, verduritas, todo a un eurito! jajaja. Molt bé!! me alegro de que la llegada haya sido very-genial! aqui el señor lorenzo, también aprieta!!. Allí si puedes puedes montar un mercadillo .. de nena, todo a 1 i 2€, q me lo quitan de las mano!! enga bonita!!. Abrazos i molts kisses! stamos en touch!.

Nat dijo...

ole oleeeequina motivacio per anar!!!! menjar bo...but not spicy please....roba xula i a 2 euros que-me-lo-quitan-de-las-manos-neng! i massatges!!!! ueeee

petooooooooo

Anónimo dijo...

Vaya fans que tens en el blog !!!!!
doncs a comprar a 1 e, ale , un petonas molt fort